És possible tractar
a classe els trastorns
morfosintàctics (tenim que/si jo
parlessi/lis donarem/llavòrens/que jo sèpiga/una cosa.../no n’en sé...)? És
possible fer-ho tot i la pressió competencial
arreu? Amb rigor i amenitat (o viceversa)? Fent que els pacients s’adonin de les seves mancances i reflexionin? Amb efectes secundaris positius (millora de
l’expressió)? Sense dedicar-hi tampoc més temps de l’estrictament necessari?
Si respons
afirmativament a tres d’aquestes preguntes, aquest és el teu taller. No hi
descobriràs res que no sàpigues (i no pas sèpigues!),
però tampoc no té contraindicacions. I segurament t’engrescarà a exercir per
crear fórmules magistrals a mida dels teus alumnes.
Hi coneixerem
alguns excipients saborosos
(llegiu-hi apps a l’abast) de contrastada eficàcia. I si convé, entre tots/es
podrem crear un vademècum per a casos de flagrant emergència gramatical. Ras i
curt: un banc d’activitats cooperatiu.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada